Podmínky užívání klientské zóny Můj eLeasing

Tímto dokumentem vám poskytujeme základní informace o pravidlech používání klientské zóny ČSOB Leasing – Můj eLeasing (dále jen „klientská zóna“).

Do klientské zóny máte přístup na základě podepsané zákaznické smlouvy nebo smlouvy o financování skladů, a to po dobu do 12 měsíců od data ukončení poslední z vašich zákaznických smluv.

Užívání klientské zóny je zcela zdarma.

Přístup do zóny je na bázi individuálních kompetencí Vás jako fyzické osoby, pokud jste zároveň naším zákazníkem. Pokud je naším zákazníkem právnická osoba, pak mají přístup oprávnění zástupci této osoby.

V případě, že jste zákazníkem z titulu více právnických osob a případně i jako fyzická osoba, budete mít pod jedním přihlášením přístupné všechny Vaše společnosti i Vaše osobní smlouvy.

Data a informace jsou však odděleny podle IČ společností a zákazníků - spotřebitelů, po přihlášení si zvolíte, na kterou z nich chcete aktuálně nahlížet a spravovat její smlouvy a uživatele.

Přístup do aplikace je chráněn na principu dvoufaktorové autentizace, Vaše údaje a data jsou v bezpečí. Všechna hesla a přístupová jména obdržíte bezpečnou cestou od ČSOBL. Toto jméno a heslo není Zákazník oprávněn sdělovat třetím osobám a nese odpovědnost za veškerou újmu způsobenou věřiteli porušením této povinnosti. Do Klientské zóny bude možné se přihlásit přes naše webové stránky prostřednictvím individuálně přiděleného uživatelského jména a hesla s bezpečnostním ověřovacím SMS kódem, nebo prostřednictvím jednotného přihlášení (single – sign – on) v rámci internetové bankovnictví ČSOB (IB i CEB), nebo prostřednictvím BANK ID.

Pro účely doručování písemností platí pravidlo, že písemnost je doručena dnem zveřejnění příslušného dokumentu či informace v klientské zóně.

Klientská zóna především slouží na základě ujednání z Vaší zákaznické smlouvy k bezpečnému předávání dokumentů a řízení Vašich klientských požadavků.

Prostřednictvím klientské zóny můžete:

  • - zobrazit svou smlouvu o financování,
  • - podat žádost o novou službu nebo změny služeb,
  • - spravovat své přístupové údaje.

V případech, kdy budete potřebovat poradit, či asistenci, kontaktujte naše call centrum. Call centrum +420 230 029 111

Hlášení pojistné události
Změny na smlouvách