Vážení klienti,

rád bych vás informoval, že s ohledem na pokračování nepříznivé epidemické situace v souvislosti s COVID jsme se připojili k Prohlášení nebankovních poskytovatelů úvěrů o pomoci klientům po skončení jarního úvěrového moratoria. Více se dozvíte tady.

Jsme i nadále, stejně jako dosud, připraveni vždy individuálně Vaši případnou žádost posoudit a pomoci, pokud to bude možné dle našich interních pravidel. Chtěl bych velmi požádat, abyste s námi aktivně komunikovali, pokud se dostanete do problémů se splácením a předešli jsme možným problémům.

Dané společné prohlášení vzniklo na základě jednání s Ministerstvem financí (MF) v rámci České finanční a leasingové asociace (ČLFA). Těší mě, že jsme tím i my za ČSOB Leasing společensky odpovědně kultivovali celkový přístup k pomoci klientům, kteří se dostali do tíživé situace v souvislosti s epidemií.

Informace o možnostech odložení splátek či jiných změn ve splátkovém kalendáři naleznete zde.

Pokud jste se dostali tedy s platbami do potíží, je možné se s vaší žádostí obrátit na níže uvedené kontakty:

  • e-mailem na info@csobleasing.cz z vaší emailové adresy registrované u ČSOB Leasingu;
  • pomocí klientské zóny;
  • pomocí klientské linky +420 230 029 111;
  • písemně na adresu ČSOB Leasing, a.s., Výmolova 353/3, Praha 5, 150 000.

Pokud budete mít jakékoliv jiné náměty či požadavky, neváhejte se, prosím, obrátit na naše Klientské Centrum na telefonním čísle 230 029 111. Jsme Vám zde k dispozici každý pracovní den od 08:00-17:00.


Děkuji všem za stávající spolupráci, těším se na její pokračování v budoucnu a hlavně přeji Vám všem pevné zdraví.

Ing. Pavel Prokop
Generální ředitel
ČSOB Leasing, a.s.

Hlášení pojistné události
Změny na smlouvách