V případě, že nejste spokojeni se způsobem poskytování služeb ČSOB Leasing nebo máte dojem, že došlo k porušení vašich smluvních nebo zákonných práv, máte právo si stěžovat nebo poskytnuté služby reklamovat. Postupujte prosím dle připojeného Reklamačního řádu.
Reklamační řád ČSOB Leasing, a.s. (dále jen „ČSOBL“) upravuje způsob komunikace klienta nebo jiné osoby (dále jen „Klient“) a ČSOBL v případech, kdy Klient podává ČSOBL reklamaci nebo stížnost. Účelem Reklamačního řádu je stanovit obsahové náležitosti reklamace a stížnosti, postupy související s jejich podáním a podmínky řešení. Reklamaci Klient podává v případě, že se domnívá, že ČSOBL nedodržela smluvní ujednání, případně že jednala v rozporu s právními předpisy. Stížnost Klienta směřuje vůči formě a obsahu poskytnutých informací nebo vůči jednání a vystupování pracovníků ČSOBL, apod. Reklamace a stížnosti pro účely Reklamačního řádu dále označujeme souhrnným názvem „Podání“.
Podání musí obsahovat:
ČSOBL je oprávněna vyzvat Klienta k doplnění. Pokud Klient Podání ve stanovené lhůtě nedoplní, vyřídí je ČSOBL podle dodaných údajů.
Pro případ mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., je příslušným orgánem